eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- مـــــولایِ من ؛ شب میلاد توست و همگی غرقِ در شادی! اما من نمیتوانم شادی کنم .. شاید چون اکنون، وجدان خودش را درون من پیدا کرده! .‌.. شاید چون سیلی به سراغم آمده ؟ شاید چون شیعه بودن را اکنون فهمیدم ؟ شاید دیوانه‌ شده ام . شاید چون تو خواستی اینگونه باشد ؟ آری! حتما همین است . تو مرا می‌بینی ! :) و منم که تو را نمی‌بینم ... و منم که غافلم ‌.. و منم که خود را پیدا نکرده و گردِ یـــار میگردم! مولا جان همانگونه که مارا میبینی .. مارا دریاب :)) که چون از نگاهت هم باز بمانیم دیگر هیچیم ... | @seyedebram |
یک پیامی بزارم دقت میکنید ؟
▫️« ختم صلوات نیمه شعبان » - چون امروز ۳۰ :) ختم "۸۰۰۰ صلوات" به نیت خادم ایران؛ آسید ابراهیم رئیسی؛ •لطفاً در جواب اون خدمات و ریاست* هر چه قدر در توان تون هست: https://khatmesalawat.ir/100971 +لطفا دستی برسونید تا آسید هم خوشحال بشه:)) +(ختم هشتاد هزار صلوات تا سالگرد سید) | @seyedebram |
اللهم عجل لولیک فرج :)
آقای من ؟
شب میلادِ و تو و حال همه شیعیان خوش
اما مارا بارِ گرانِ غم گرفته.
مرا ببین....
ببین چگونه تشنه تو ام
هر روز تو را فریاد میکنم .. چه زیبا که تو هر روز آرامم می‌کنی :) | @seyedebram |