.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به شانه کشیدی غمِ سینه اش را ؟ ..
و یا چون بقیه تو سربـــــــارِ یاری .. ؟
| @seyedebram |
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- تعارف نیستا ! :))
#طلائیه
| @seyedebram |
خب خب
قرارع براتون یک کلاس* بزاریم 🌚💘
« کلاس شــــــهادت🫀 »
[به صورت کاملا اختصاصی] از چنل آسیدابراهیم .
- از این بعد قرار هست در ماه دو الی سه بار ،
فرازی از کتابِ ارزشمند « کلاس شهادت » رو
به صورت کاملا ' تحلیل و تفسیر ' قرار بدیم .
▫️ حالا اصن این کلاسِ شــــهادت🫀 چی هست ؟
یک کتاب راجب موضوعات اخلاقی و رفتاری شهیدِ عزیز آسیدابراهیم .
▫️ هر فراز از کتاب که در حد یک صفحه در کتاب چاپ شده رو به حالت تفسیر و تحلیل امروزی درمیاریم و در اختیار شما می زاریم❤️🩹
🔻 در ضمن خوشحال میشم همتون بخونید و براش وقت بزارید بالاخره توی کانالِ اختصاصی شهید رئیسی* هستید 🥲
+ کلاسِ شــــهادت 🫀 رو علاوه بر خوندن به کار بگیرید تا به جز دوم این عبارت برسید :))
| @seyedebram |