آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- در زمانی که آنان همچون ابوسفیان* با دختر ها برخورد میکنند ..
او مانند جدش رسول الله به دخــــتر ها کرامت بخشید! :)
| @seyedebram |
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بله اینجوریاس هخامنشی* های گرامییی 💀🇮🇷
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- بله اینجوریاس هخامنشی* های گرامییی 💀🇮🇷 | @seyedebram |
چایییی خوردن آقا😭🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
- چی کم داشتین انقلاب کردیم ؟
چیزی گفتن؟
بده بهشون .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
خب خب قرارع براتون یک کلاس* بزاریم 🌚💘 « کلاس شــــــهادت🫀 » [به صورت کاملا اختصاصی] از چنل آسیدا
اعضای جدیدی که به خانواده مون اضافه شدن ،
ببینید بد نیست شاید خوشتون اومد🥲
جوری که اینستا داره تو چرت و پرت غرق میشه :
+ پ ن اومدن عکس شهید بزرگوار بابک نوری رو به عنوان کشته های خودشون منتشر دادن ،
چرا ؟
چون خیلییییییییییی خوشتیپ و خوش چهره است :)
| @seyedebram |
مثلا فور بزنید به خاطر شهید رئیسی :)
" اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم "
#فور