eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
خب از کجا براتون بگم ؟
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مقدار حساسیتم روی آقـــــــــا : | @seyedebram |
بیو رو بخونید بد نیستا اینجا نیومدیم بشینیم روضه بخونیم و گریه کنیم؛ اومدیم دور هم روضه تحلیل**** کنیم! روضه و گریه هم باید باشه :)
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
میشه از اینستا برامون خبر راجع به ابستین بدی ما اینستا نداریم .. امروز قراره روح همتون درگیر یک ماجرا بشه‌.
خب خب بریم سراغ مبحث اصلی
« 1 » ⛔️ خب سلام علیکم ؛ اومدم بدون رودرواسی براتون بگم ... ▫️قرار هست یک پرونده تازه لو رفته از ترامپ و اسرائیل و البته سران جهان رو باهم بررسی کنیم. ▫️ این پرونده و داستان زمانی دقیقا فاش شد که قرار بود امریکا با ایران مذاکره داشته باشه ... 🔻دقیقا بعد از حوادث اخیر 🔻 ▫️ و حالا ما هم تصمیم گرفتیم خیلی رک و پوست کنده براتون روایت کنیم این درد بزرگ رو . ▫️ چند نکته: 🚫 محتوا مناسب هر کسی نیست 🔞 محتوا مناسب هر سنی نیست ⛔️ دارای صحنه های بسیار رنج آور هست.. 🔗 پس خلاصه حواسا جمع. https://eitaa.com/joinchat/405931508Cc6888966a6 + راستی رفیق این پیامو هم فور بزن برای هر کی می‌شناسی تا بفهمه چه خبره:) | @seyedebram |
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- گنگ بودن آقــــــا تو لول دیگه ست ! 💀🤌🏻 | @seyedebram |
_ تنها لایوی که شرکت میکنم : | @seyedebram |
همینکه ایشون گفت + | @seyedebram |