1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بله متاسفانه 🤡🫱🏽🫲🏾
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- بله متاسفانه 🤡🫱🏽🫲🏾 | @seyedebram |
یادش به خیر هااا
ای بابا بد شد که
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مقدار حساسیتم روی آقـــــــــا :
| @seyedebram |
بیو رو بخونید بد نیستا
اینجا نیومدیم بشینیم روضه بخونیم و گریه کنیم؛
اومدیم دور هم روضه تحلیل**** کنیم!
روضه و گریه هم باید باشه :)
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
میشه از اینستا برامون خبر راجع به ابستین بدی
ما اینستا نداریم
..
امروز قراره روح همتون درگیر یک ماجرا بشه.
آسِیدْاِبرآهیم؛
منی که نمیدونم از کجای جزیره ابستین* براتون روایتگری کنم ...
بگم براتون روحیه شو دارید ؟
« 1 #جزیره_اپستین » ⛔️
خب سلام علیکم ؛
اومدم بدون رودرواسی براتون بگم ...
▫️قرار هست یک پرونده تازه لو رفته از ترامپ و اسرائیل و البته سران جهان رو باهم بررسی کنیم.
▫️ این پرونده و داستان زمانی دقیقا فاش شد که قرار بود امریکا با ایران مذاکره داشته باشه ...
🔻دقیقا بعد از حوادث اخیر 🔻
▫️ و حالا ما هم تصمیم گرفتیم خیلی رک و پوست کنده براتون روایت کنیم این درد بزرگ رو .
▫️ چند نکته:
🚫 محتوا مناسب هر کسی نیست
🔞 محتوا مناسب هر سنی نیست
⛔️ دارای صحنه های بسیار رنج آور هست..
🔗 پس خلاصه حواسا جمع.
https://eitaa.com/joinchat/405931508Cc6888966a6
+ راستی رفیق این پیامو هم فور بزن برای هر کی میشناسی تا بفهمه چه خبره:)
| @seyedebram |
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- گنگ بودن آقــــــا تو لول دیگه ست ! 💀🤌🏻
| @seyedebram |