.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
- غرفه بنیاد بینالمللی شهید رئیسی (ره) در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ خب خب سلام علیکم ؛ عرضم به حضورتون که بنا به دلایلی ، و البته شرایطی ، قرار شد یک حرکت خفنِ اختصاص
جزیره اپستین تموم شد ..
دیگه چی رو آنــــــــالیز⚠️ کنیم ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
- پروفایل هاتون :))) #فور | @seyedebram |
آخه چجوری من این پروفایل رو بزارم کنار؟