آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ خب خب سلام علیکم ؛ عرضم به حضورتون که بنا به دلایلی ، و البته شرایطی ، قرار شد یک حرکت خفنِ اختصاص
جزیره اپستین تموم شد ..
دیگه چی رو آنــــــــالیز⚠️ کنیم ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
- پروفایل هاتون :))) #فور | @seyedebram |
آخه چجوری من این پروفایل رو بزارم کنار؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- سر کلاس چرا داری گریه میکنی ؟
+ من : ..
| @seyedebram |