.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسید دیدی چقدر سخته؟
دفاع از عقیده ..
دفاع از حقیقت ! ..
اینکه تموم وجودت بشه درد از حرفایی که میزنند ..
926.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- کاری که دلم میخواد با بچه های کلاسمون انجام بدم وقتی از رهــــبر بد میگن :
| @seyedebram |
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر شاهکاری یه کپی بیارزش داره! ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آسید دیدی چقدر سخته؟ دفاع از عقیده .. دفاع از حقیقت ! .. اینکه تموم وجودت بشه درد از حرفایی که میز
از کوفیان بد تر هستند این جماعت ! .
او که علـــــــی بود ، کوفیان به او رحم نکردند ؛
از ما ئـِ نامسلمان چه توقعی یست ..