یک فکت حقیقی بگم ؟
راجع به مدرسه میناب
میگن که اسرائیل حمله خودشو با دبستان شروع کرد ،
تا یک انتقام جویی داشته باشه
حالا از چی ؟
از اینکه ایران و ایرانی درباره پرونده اپستین * خیلی فاش کردن و ایرانی ها بدجوری تنفر پیدا کردن .
و اومده حمله خودشو با دبستان شروع کرده ،
تا یک خونی هم از کودکانِ ایرانی ریخته باشه و دلشو خنک کنه.
و اسم حمله شونم به جفری اپستین * برمیگرده .
حالا پرونده اپستین چیه ؟
_ خلاصه :
اینکه یک گروه در دهه های پیش ، از جمله ترامپ و سران جهان ، دور هم جمع شدن وگشا بچه و انسان خوردن و تجاوز کردن.
_ توضیحات کامل :
اینجا رو ببین https://eitaa.com/seyedebram/6281
خلاصه که همین .. 💔
| @seyedebram |
⭕️ خود آقامون در جواب این سوال
بعد از شما چجوری خواهد بود ؟
فرمودند :
بعد از من خیلی بهتر خواهد بود :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یک ماه صبوری کنید مردم ! به خاطر دلِ آقامون . یک ماه حداقلشه ؛ حکمِ جهاد رو آقامون داد و بعد رفت ! پ
آرزو که بر جوانان عیب نیست پس
یک ماه فرصت داریم برای خودسازی و توفیق شهادت :))))
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یا برگـــــرد یا این دل را برگـــــردان ..
| @seyedebram |