آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یا برگـــــرد یا این دل را برگـــــردان ..
| @seyedebram |
- بگو چرا دخترانمان را زدند . . .
نگو علمدار افتاده بود ! . .
| @seyedebram |
سلبریتی های گرامی نظری ندارید ؟
ایران که هیچ جهانی یتیم شد .
| @seyedebram |