ما ماندهایم و حسرت دیدار دوبارهات
آقا جان!
تقویمهایمان زنده بود به روزهای دیدنت:
سال نو،
فروردین رضا(ع)،
اردیبهشت کتاب،
خرداد خمینی!
آقا جان!
آه از خیابان فلسطینی که تو در انتهایش نیستی.
وای بر نماز عیدی که تو اماماش نباشی.
آقا جان!
در خیابانها هر چند قدم، قدی از غم، خم میشود.
در و دیوار شهر پر شده از عکسهایت!
ما ماندهایم و حسرت دیدار دوبارهات.
✍محمد سرشار
| @seyedebram |
آقا جون صدایِ این ملت رو میشنوی ؟
به دادمون برسی ها ..
تو رفتی ولی ما که هنوز باور نداریم !
پس هنوز هم خودت کمک مایی .
| @seyedebram |
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی حاج محمود کریمی
به عادت همیشگیاش
امشب برای سلامتی رهبر دعا کرد! ..💔
| @seyedebram |
چه نماز صبحی دیروز خوندیم ..
تماما قامتی اشک بودیم بر سرسجاده؛
و صدایِ زارمان گوش و تن فلک را پرکرد ،
هر چه در قنوت خواندیم دعای سلامتی
گمان نداشتیم و دعای فرج جایش را پرکرد ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
رهبر
و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی .
| @seyedebram |
این نوروز دیگه بدرد نمیخوره!
وقتی آقایی نیست که رو صندلی چوبیش بشینه و پیام نوروزی بهمون بده !
من زندگی بدون تو را صبر میکنم
باشد؛ ولی دو مرتبه برگرد با ظهور...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
رهبر
اگه خیلی داغون شدید .. میتونید از اینجا برگردید به روز قبل و زار بزنید .
فقط دلش برای ۳ سرباز آمریکایی سوخت !
۱۷۵ شهید دانش آموز ما هم هیچ ..
| @seyedebram |