eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
خبرهای خوب زیاد هست انشالله فرج مولا و رجعت آقامون . | @seyedebram |
قربون روسیه خودمون :)
آدم عادی که از دست ندادیم جونمون رو گرفتید ! عزیز تر از جونمون ! رس تونو میکشیم ! | @seyedebram |
برنی سندرز هم فهمید ، حالا نوجوون و جوونای ایرانی نمی‌فهمند ! | @seyedebram |
عکس دخترایِ شهیدِ دبستانی مون :) | @seyedebram |
ای بابا بد شد که! دلار آمریکا هم که بی ارزش داره میشه | @seyedebram |
آقاجان نیستی ببینی برای اولین بار نقطه ای تو اروپا رو زدیم :) . | @seyedebram |
برای لبنان مون .. :) دعا کنید
و قابی که دیگر کامل شد :)) | @seyedebram |