آسِیدْاِبرآهیم؛
ای آقا جان ؛
چرا رفتی ؟
چرا همچین داغِ بزرگی را بردوشِ مانهادی ؟..
نگفتی شیعیان داغِ علی در ماه رمضان برایشان سخت است ؟ ..
ای کاش که توبامعجزه ای برگردی:)
| @seyedebram |
سجاد محمدیenc_16715648360142745751046.mp3
زمان:
حجم:
2.5M
همینو کم داشتیم فقط .. :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |