مثلا «صلوات» بفرستید
برای سلامتیِ اون جوونی که داره پهباد میفرسته :)
#فور
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- روز درختکاری و آقایِ شهیدمون و آسیدابراهیم :)
| @seyedebram |
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال هم با
خـــــــونِ خود
غیرتِ دراین خاک کاشتی ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دومین روایتم برای آقایِ شهیدمون هم زیربارون شدید بود :)
سومین روایتم برای آقای شهیدمون هم دم غروب و اذان بود :)
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی هوش مصنوعی هم اینقدر قشنگ از آقامون میگه :)
| @seyedebram |