⭕️ آقای پزشکیان فقط یک سوال:
رهبر ما شهید شده، در ماه مبارک رمضان کشته شده، کشورهای عربی مسلمان میزبان پرتاب ها بودند، این عزیز دل ما با کمک کشورهای عربی شهید شد، حالا ما باید عذر خواهی کنیم ازشون؟!!!
یا اونها باید صف ببندند و وقت بگیرند برای عرض غلط کردم و اعطای جبران خسارت و تضمین اخراج این جانی از منطقه...؟
شما به نفع امام شهید باید موضع بگیری نه به نفع قاتل امام شهید!
#فورر
| @seyedebram |
خدای خامنهای زنده است و مردم هم بیدارند!
نگران نباشیم؛
کسی نمیتونه این انقلاب رو از مسیر خودش خارج کنه. انشاءالله جنگ رو هم با تمام قدرت پیش میبریم ...
| @seyedebram |
اولین کشوری هستیم که بعد از تهاجم به کشورمون ؛ عذرخواهی میکنیم !
| @seyedebram |
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قشنگیِ حرف های امام خمینی تو یک لول دیگست :) ❤️🩹
| @seyedebram |