آسِیدْاِبرآهیم؛
@seyedebram
1.7هزار
دنبالکننده
2.8هزار
عکس
1.6هزار
ویدیو
1
فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون |
@dakedel
📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
پیوستن
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبالکننده
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی دهه ۰۰ ها حسرت آقامونو میخورن :) 💔
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای کارمندایِ پالایشگاه دعا کنید .
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقای لاریجانی دمت گرم :)) فرقِ دیپلماسی عزت و ذلت رو نشون دادی . |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
شفاعت مان کنی آقا :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
آسِیدْاِبرآهیم؛
- اللهم عجل لولیک فرج -
آسِیدْاِبرآهیم؛
آمریکا باید مجازات بشه! |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
تو فعلا گندی که زدی رو جمع کن ! |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
اینقدر پزشکیان* برام مهمه که ۱۱ پیام اخیرش رو ندیده بودم 🤡 |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
گر پریشانیم ، اما پشیمان نه !
آسِیدْاِبرآهیم؛
دلم افطاری تو شهرک موشکی کنارِ سجیل میخواد 🎀 |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
حرفی نیست :)
مطالب بعدی