آسِیدْاِبرآهیم؛
وشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram
وهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی .
| @seyedebram |
ولی یک چیزی بگم ؟
برد رو ما دهه هشتادی ها کردیم!
هم شهید حججی ها ،
هم حاج قاسم ،
هم آسیدابراهیم ،
هم آقای عبداللهیان ،
هم سیدحسن ،
هم سردار حاجی زاده ،
هم .. هم آقایِ شهیدمون
رو دیدیم و چشیدیم:)
#فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آغازِ پایان فرا رسیده💀🇮🇷 | @seyedebram |
بیش حد برای الان قشنگه :))
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آغازِ پایان فرا رسیده💀🇮🇷
| @seyedebram |