آسِیدْاِبرآهیم؛
_
چرا نماندی ؟
ببینی که محمودت برایت مدح میخواند ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
خوش آنکه باتوهم شرح مشکلِ خود را ..
به گریـــــــــه افتم و خالی کنم دلِ خود را !
| @seyedebram |