آسِیدْاِبرآهیم؛
_
چرا نماندی ؟
ببینی که محمودت برایت مدح میخواند ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
خوش آنکه باتوهم شرح مشکلِ خود را ..
به گریـــــــــه افتم و خالی کنم دلِ خود را !
| @seyedebram |
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بساتیرودی ماه واردیبهشت ؛
بیاید که ما خاک باشیم و خشت ..
| @seyedebram |