راستییی ،
امروز تولدِجنابِ سلیمانی _ سردارِدلهاست :)
تولد زمینی توون مباررک حاجی ؛
+ سلام ماروبه آسیدبرسون :)
| @seyedebram |
ولی اگه خونِ آقامون ریخته نمیشد ، به خودمون نمی اومدیم !
خونِ آقامون خیلی برکت داره و خواهد داشت) .. :)
| @seyedebram |