علـــــــــی رفت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیایِ بی علـــــــی .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی اینا فقط جرمشون "بچه بودن" بود ! 💔 | @seyedebram |
پسرها بر شانه علمدار و دخترکی بر شانه پسرها :)
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم طاقت نیاورد
در میان شما حاضر نشوم...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دلم طاقت نیاورد در میان شما حاضر نشوم... | @seyedebram |
چقدرنبودت احساس میشود .
- از بچگی* میدونستم توی خلیج فارس شهرکِ موشکیِ زیرِآب داریم 🙂↔️🎀
| @seyedebram |