eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی حمله امروز مون >>>
حمله امروزمون به یادِحاجی بود :) و البته با رمزمبارک مولامهدی مون ! - اونم‌ روزِقدس مگه میشه همه چی مثل قبل پیش بره ؟ منتظرخبرهای خوووووب باشید :)) + امروز _ ۲۳رمضون _ جمعه _ روزقدس یک امیــــــد دیگه ای داره :)) | @seyedebram |
همین امروز خبرمرگ نتانیاهو میاد ، [ان شاالله]
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جوری که ما داریم پیش میریم والا موج نیست ؛ ســــــــیله ! 💀🌊 #فورر | @seyedebram |
- جوری که ما داریم می‌زنیم ، انگار داریم انتقام حضرت یوسف رو هم میگیریم ! 💀🫱🏽‍🫲🏾 | @seyedebram |
کانال آقــــامون تونصف روز 1میلیون شد :) | @seyedebram |
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ویازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @s
ودوازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seyedebram |
چفیه فراموش نشه ؛
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی من نبودنت را بلد نبودم ! .. 💔 | @seyedebram |
به نظرتون اطراف قدس سبزه هست برای گره زدن؟! :) | @seyedebram |
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ‌ وعده‌های‌ صادق شهیدسیدابراهیم رئیسیِ عزیز برای «فلسطین» و قدسِ شریف 🇵🇸 | @seyedebram |