آسِیدْاِبرآهیم؛
من ایران را دوست دارم چون شعر دارد هنر دارد تاریخ دارد وسوسه ماندن دارد... وطن در دل آدمی باید باشد
ولی این فیلم خیلی گریه داره :))
آسِیدْاِبرآهیم؛
+:)
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- انتقال پیکرِشهدای پاک ناوچه «دنا» ! 💔
+ گناه جوونایِ تمرینی چی بود ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- انتقال پیکرِشهدای پاک ناوچه «دنا» ! 💔 + گناه جوونایِ تمرینی چی بود ؟ | @seyedebram |
ای ما به فــــدای قـدوبالای شماجوونای فــــداشده .. 💔
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ودوازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @
وسیزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
رفقا یک چیزی!
کارزارِ انتخاب 30 اردیبهشت به عنوان روزِ دیپلمات ! :)
https://www.karzar.net/118746
+ به یادآقایِ وزیرمون :))
#فور