11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به به آقای حدادیان :))
| @seyedebram |
بازاین عراقچی حرف بیخود زد؛
ورداشته میگه: پایان عادلانه جنگ !
ولی بهتره بدونید که:
🔻که ما نمی زاریم
تحمیل دوباره آتشبس صورت بگیره!
🔹تضمین عدم تکرار جنگ؟! چه کسی قرار است تضمین دهد؟! ترامپ یا نتانیاهو؟! ترامپی که دو بار دقیقا سر میز مذاکره در حال طراحی نقشه حمله بود، یا نتانیاهو که بارها و بارها به فلسطینیها و لبنانیها تعهد عدم حمله داد و هربار عهد شکنی کرد؟!
🔹پرداخت غرامت؟! غرامت چه چیزی؟! خون امام شهید؟! یک دم و بازدم نائب امام زمان را چقدر قیمت میگذارید؟! و اساساً قابل قیمتگذاری است؟! این چه ادبیاتی است؟!
🔹پایان عادلانه؟! اگر نتانیاهو، تمامی اعضای کابینه و فرماندهانش و نیز ترامپ، همه اعضای کابینه، فرماندهان، سناتورها و نمایندگان کنگره آمریکا کشته شوند، باز هم قصاص کمترین جراحت بر پیکر امامالمسلمین شهید نیست.
🔹پایان جنگ با خاک یکسان شدن تمامی پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه است. پایان جنگ اخراج آمریکا از خلیجفارس است. پایان جنگ ممنوعیت دائمی عبور کشتی کشورهای هم پیمان و حامی رژیم، از تنگه هرمز است. پایان جنگ جمع شدن دولت جعلی اسرائیل، اخراج صهیونیستها و بازگشت فلسطینیها به سرزمین مادریشان است.
🔹درضمن هیچیک از اینها غرامت خون امام شهید، خون ۱۶۰ دختر میناب و شهدای عزیز نیست. این خونها هیچ غرامتی ندارد چون قابل قیمتگذاری گذاری نیست.
| @seyedebram |
- روزی 3 بار خبر از ایتا میاد ک عراقچی آتش بس داده🗿
- روزی 20 بار خبر از تلگرام میاد سید مجتبی خامنه ای ترور شده💀💔
- تو اینترنشنال جمهوری اسلامی نابوده
پهلوی داره میاد ایران 🤡
- تو روبیکا هم اقاییشون رفته جنگ بزودی برمیگرده 😔
دوستان چه ادامه جنگ چه ترور چه آتش بس
اگر در منابع رسمی اعلام نشده بود ذهنتون رو درگیر نکنید...
دشمن هفته ای 300 هزار روایت دروغ در فضای فارسی زبان داره پخش میکنه
که ذهن تو آشفته بشه..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
مداحی آقای مهدی رسولی* به یاد مشت گرهشده آقایِ شهیدمون:) | @seyedebram |
هوامو داشته باش آسید ، میبینی دیگه ..
دقیقا زمانی که قرار بوده نتانیاهو صحبت کنه ،
موج ۵۴ شروع شد 💀🇮🇷
میگیری که ؟
| @seyedebram |
927.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتظار مردم از سپاه : 🙂↔️✨
| @seyedebram |