eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- روزی 3 بار خبر از ایتا میاد ک عراقچی آتش بس داده🗿 - روزی 20 بار خبر از تلگرام میاد سید مجتبی خامنه ای ترور شده💀💔 - تو اینترنشنال جمهوری اسلامی نابوده پهلوی داره میاد ایران 🤡 - تو روبیکا هم اقاییشون رفته جنگ بزودی برمیگرده 😔 دوستان چه ادامه جنگ چه ترور چه آتش بس اگر در منابع رسمی اعلام نشده بود ذهنتون رو درگیر نکنید... دشمن هفته ای 300 هزار روایت دروغ در فضای فارسی زبان داره پخش میکنه که ذهن تو آشفته بشه.. | @seyedebram |
دقیقا زمانی که قرار بوده نتانیاهو صحبت کنه ، موج ۵۴ شروع شد 💀🇮🇷 میگیری که ؟ | @seyedebram |
دلقک ؟ دلقک تر از دلقک ! 🤡 | @seyedebram |
بله بله 💀🔥 | @seyedebram |
سجیل مون رفته اوووووخ شون کنه | @seyedebram |
باشه کوچولو هر چی تو میگی اصن 🗿 | @seyedebram |
سید هارداسان ؟ الان پیش آسیدی اره ؟ :)
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️نتانیاهو فیلمی از خودش منتشر کرد!! بعید نیست اینم کار هوش مصنوعی باشه چون: ۱. فیلم دوبار کات خورده، چه لزومی داره فیلم چند ثانیه ای دوبار کات بخوره ۲. وقتی قهوه رو میخوره قهوه کم نمیشه ۳. چرا وقتی جنگه باید تو کافه فیلم بذاره بجای اینکه تو مقر فرماندهی کلیپ ضبط کنه و... هیچی معلوم نیست هنوز! | @seyedebram |