آسِیدْاِبرآهیم؛
وچهارده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @
وپانزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
عههههه اینطوریه؟ خب یحیا سنوار هم زندست رفته یک قهوه بزنه بربدن ! | @seyedebram |
کیم جونگ اون هستم پنج انگشت دارم 🫱🏽🫲🏾
- پهلوی میخواست پرچم خودشو بالا ببره اما خدا پرچمی رو بالا نگه داشت که خون شهدا به پاش ریخته شده 🇮🇷
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یک عشایر با برنو ، پهبادتونو زد 💀✌🏻 | @seyedebram |
حالا همه برنو به دست 💀✅
| @seyedebram |