eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
حرفم تا ابد : باختند!آنهایی که تُ را نشناختند . | @seyedebram |
آیه "و ان یکاد" ی که سالم ماند ! . | @seyedebram |
مجتبی ³ روزه چه گناهی داشت ؟ + حتما که به خاطر امام ش اسمش مجتبی شد :) | @seyedebram |
ولی این گوشه موزه مون :)) | @seyedebram |
هدایت شده از ‌آقـایِ وزیر؛
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
امسال چهارشنبه سوری کجایی؟
| @aghavazir |آقایِ وزیر
رفیق میدونستی تو این اوضاع ناامیدی گناهه ؟ | @seyedebram |
- زن است و فقط ازاویک " ســـــــــر " به جامانده .. ! 💔 | @seyedebram |
ولی اینکه حماسه امشب قرارع توی تاریخ همه کشور ها ثبت بشه >>> | @seyedebram |
امشب در خانه ماندن حرام است ! | @seyedebram |