آسِیدْاِبرآهیم؛
@seyedebram
1.7هزار
دنبالکننده
2.8هزار
عکس
1.6هزار
ویدیو
1
فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون |
@dakedel
📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
پیوستن
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبالکننده
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
به کدامین گناه ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
داغتان سرد نخواهد شد . |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
- و هرگز دریا را نخواهیم بخشید که ۲۰ تن از جوانان مارا برای همیشه به آغوش کشید ! |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
رفت رفت رفت رفت
آسِیدْاِبرآهیم؛
بنده خدا به خدا پیوست .. 💔 |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
نباید میرفتی علی آقا !
آسِیدْاِبرآهیم؛
الان ما چیکار کنیم با داغ شما ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
خدایا خودت صبر بده بهمون چقدر باید داغدار بشیم ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
با داغت چه کنم ؟ |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
اگرخواستید پروفایل. |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
دیگر به راستی قسمت رمضان داغِ علی دیدن است . |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
بارون اومده حاج قاسم برات مهمون اومده .. |
@seyedebram
|
مطالب بعدی