eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا خودت صبر بده بهمون چقدر باید داغدار بشیم ؟
با داغت چه کنم ؟ | @seyedebram |
اگرخواستید پروفایل. | @seyedebram |
دیگر به راستی قسمت رمضان داغِ علی دیدن است . | @seyedebram |
بارون اومده حاج قاسم برات مهمون اومده .. | @seyedebram |
- دیگه آقای لاریجانی نه .. شهیـــــد لاریجانی ! 💔 | @seyedebram |
خوب جمع تون جمعه اون بالا ما چقدر باید امتحان بشیم ؟ | @seyedebram |
شهادت گوارای وجودتان ای مردان خدا .
به فدای خنده ات علی آقا :) + اما چرا تو فدای لبخند ما شدی ؟ | @seyedebram |
اینقدر جانِ من ناقابل است ؟ «اللهم الرزقنا شهادت » _بدید
این قاب هم تکمیل شد❤️‍🩹
توییت هاتون :)