بابا یکم صبر کنید اینترنت ها درست شه ،
اون موقع دیگه حتی به لفت از اینجا هم فکر نمی کنید ! 😭
هدایت شده از "اِپینِفرین"
انگار رفتنیست ، هر که با تو در یک قاب ؛
عکسی گرفته ، ثبت شده نامش در این جهاد !
حائل | @epy_nefrin
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاران همه رفته اند ؛
افسوس که جامانده منم ..
| @seyedebram |