آسِیدْاِبرآهیم؛
سومین روایتم برای آقای شهیدمون هم دم غروب و اذان بود :)
چهارمین روایتم برای آقایِ شهیدمون هم تحویل سال بود :)
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آقــــــاجان ما دلتنگ شما در قابِ تلویزیون هستیم ! 💔
| @seyedebram |
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چراامسال نبودی عزیزترازجــــانم ؟
| @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- یعنی دیگه امسال روی اون
صندلیِ چوبیِ همیشگیتون
برامون پیام نوروزی نمیفرستین ؟
| @seyedebram |
#به_وقت_تماس🔗♥️
#وصال_شنبه
-الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟
+ماهم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، بدون شما سال جدید هم اومد ! 💔
اما برای ما بدون شما فقط گذرعمرِ نه سال را تحویل گرفتن ! ..
| @seyedebram |
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- دلم گرفته و این حال،
حالِ دلتنگیست ! 💔
۱۴۰۵ سال دلتنگیست ...
| @seyedebram |
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- این فقط یه پیام نوروزیه چرا گریه میکنی؟
#فور
| @seyedebram |