eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ کاربر امریکایی در توئیتر نوشت : من عقلم رو از دست دادم؟ یا (شهید سید) نصرالله همه چیز رو پیش‌بینی کرده بود؟ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دلمون خیلی روشنه:)
آسمون شهرمون 💀💘 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آسمون شهرمون 💀💘 | @seyedebram |
ردِ دودِ سوختِ جامدِ موشکِ پرتابی مون🎀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش اسرائیلی‌ها وقتی بدون آژیر هشدار موشکامون میخوره تل‌آویو: 😔 | @seyedebram |
خبرای خوووووب توراهه 🤌🏻 | @seyedebram |
از لحاظ روحی دلم میخواد ، توی راهپیمایی خیابونی به اسم شهیدرئیسی شرکت کنم >>>♥️ | @seyedebram |
ولی کمک های جهان به ایران ++++ | @seyedebram |
راستی
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗♥️ #وصال_شنبه -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، ب
🔗♥️ -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، یمن هم وارد جنگ شد ! آقا هواشونو داشته باشی هااا :) | @seyedebram |