eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی کمک های جهان به ایران ++++ | @seyedebram |
راستی
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗♥️ #وصال_شنبه -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، ب
🔗♥️ -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، یمن هم وارد جنگ شد ! آقا هواشونو داشته باشی هااا :) | @seyedebram |
عذر میخوام که امشب نتونستم بیام راهپیمایی .. 💔
رفقا از شعرا به هیچ‌وجه کپی نشه 🥲❤️‍🩹
میفرستم گوش کنید
امیر کرمانشاهیenc_16361565408102814241829.mp3
زمان: حجم: 5M
- نعمتی که ازاین بالاتر ؟ که کشورم کشـــــــورِ حـــــــــــــیدرِ | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آسِیدْاِبرآهیم؛
خیلی نزدیک تر از اونی که فکر می‌کنی :)
خیلی زود ترامپ رو هم دستگیر میکنن ! فکر کردی باید کشته بشه ؟ نه باید خفت بکشه .. ! | @seyedebram |
شفاعت مان کنی آقا:)