eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ای آرام جـــــــانم ! ای خودِ جـــــــانم .. نه ! ای عزیزتراز جــــانم! میبینی مارا ؟ میبینی چگونه با رفتنت مارا یتیم کردی .. ؟ میبینی همچون یتیمان حیدر آوارهِ گریه هستیم ؟ اشکی برخود نداشتیم تا حرامی* غمِ مارا نبیند! عزایی برخود نگرفتیم تا نامحرمی اندوهِ مارا نبیند .. | @seyedebram |
جانِ جانانم ! بی پرده بگویم ! من تُ را جز " جـــــــــــــــان " نمیتوانم اسم دیگری بخوانم ! | @seyedebram |
تُ عزیز تر از جــــــــانم بودی .
عزیزِ دلم ! عزیزتراز جــــانم! تمنا کنم جواب میدهی ؟ تُ را به مولایت قسم ! تمنا میکنم ! « یا برگــــــــرد .. یا آن دل را برگـــــردان .. » | @seyedebram |
بفرستم دلتونو خون کنم ؟
اگه تا الان اشکنت ریخته نشده .. الان دیگه بغضت می‌شکنه ! :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
میداد*** این دل گواهی ! 💔 | @seyedebram |
خیلی امید داشتیم .. خیلی یقین داشتیم ! قسمِ تن و‌ سر خوردیم ! که این پرچم* بدست سیدعلـــــــی* جانمان به مولا میرسه ! .. | @seyedebram |