دروغی بیش نیست که درد خود پنهان میکنی !
که تو حتی درد های مرا هم بر خود نشان میکنی . .
| @seyedebram |
میدانم که همیشه سکوت دوای درد ها نیست ..
وگرنه شعر و شاعری خوشیِ شاعر ها نیست ..
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وبیست و هشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
وبیست و نه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
هدایت شده از آقـایِ وزیر؛
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سمِ نصفِ شبی 💀✌🏻
| @aghavazir |آقایِ وزیر
وضعیت
یک باک بنزین امریکا = ۱۵۰ دلار
ایرانی ها هرشب رژه خودرویی و بزنین سوزی ✅
| @seyedebram |
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
؛
جسم و پیکرتان چه کوچک....
و سنگینی داغ تان چه بزرگ بود...
| @seyedebram |
فووووووووری
اینجا رو باید ۱۰۰ کنید
https://eitaa.com/seyed_ebrahim128
چنل شهید رئیسی هست😌
آسِیدْاِبرآهیم؛
؛ جسم و پیکرتان چه کوچک.... و سنگینی داغ تان چه بزرگ بود... | @seyedebram |
قاتل دخترای مینابی مون :
آسِیدْاِبرآهیم؛
برادر پخت و پز کرده حسابی تو منطقه🔥🗿: | @aghavazir |آقایِ وزیر
ولی ما ایشونو یادمون نمیره🎀