بابا من میخوام برم تهران ! حداقل میتونم ساندویچ برای نیرو ها که آماده کنم ؟
| @seyedebram |
هدایت شده از آقـایِ وزیر؛
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فوق العاده بود 💀🇮🇷
#فور
| @aghavazir |آقایِ وزیر