آسِیدْاِبرآهیم؛
اینو میبینی ؟ این همون دستگاهیه که فقط یک خــــــط رو میگیره ! همون خطِ ... همیشه جواب میده ! هیچوق
چنل ناشناس آسید ..
عجب ناشناسی ، سراسر معجزه ، سراسر گریه :))
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-تنها جایی که اگه اسرائیل بزنه ایران نمی تونه مقابله به مثل کنه :
| @seyedebram |
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اگه دست و پایی از بچتون جا مونده بود
تو این قبر دنبالش بگردید ! 💔
| @seyedebram |
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی این ادیتتتتتتتت >>>
| @seyedebram |