آقا جان ..
من گمان میکردم رفتنش ممکن نیست
رفتنش ممکن شد ، باورش ممکن نیست ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، مهمون اوم
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، فقط یک چیزی :
میشود امشب در خواب ببینم تُ را ؟
| @seyedebram |
اگه شهید* شدم بالای قبرم عکس آسیدابراهیم و آقای شهیدمون رو بزارید .
#خاکِ_پایِ_عشاقِ_شهدا