اگه شهید* شدم بالای قبرم عکس آسیدابراهیم و آقای شهیدمون رو بزارید .
#خاکِ_پایِ_عشاقِ_شهدا
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و سی و شش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! |
و سی و هفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدایت در ذهنم پژواک میشود:
«از صمیم قلب دوستتان دارم ملت ایــــــــــران !»
| @seyedebram |
« ۷ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
از تمام برنامه،ها موافقت ،نامه،ها سفرها و تصمیماتی که
اعضای دولت داشتند انتظار خروجی ای داشت که اثرش در زندگی مردم آشکار شود.
توی سازمان توسعه و تجارت مشغول بودم. مداوم به حاج آقـــــــــا
گزارش میدادم که
توی این سفر فلان توافق نامه را امضا کردیم و فلان پروتکل را بعد از سالها به انجام رساندیم ....
ایشان بلافاصله می گفت:
« طیب الله !
توی زندگی مردم چه اثری داره؟ »
می آمدم توضیحی بدهم که برایش رضایت بخش باشد
میگفتم صادرات رو توسعه میده تولید رو
رونق میده.
میگفت :
« اينا رو رو می دونم خوبم هست؛ اما مردم چطوری طعمش رو میچشن؟
برای این مرحله چه کار کردید؟ »
.
.
[ راوی علی رضا پیمان پاک رئیس کل سابق سازمان توسعه تجارت ایران
منبع ویژه برنامه ثریا شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ]
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
« ۷ #حقیقتخدمت♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .
به فکر مردم بودن در ذاتش بود ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران !
🔻 گزافه گویی مجدد ترامپ: ایران که یک تمدن کامل بود امشب خواهد مرد؛ من نمیخواهم این اتفاق بیفتد اما به احتمال زیاد خواهد افتاد
| @seyedebram |