eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- میشود امشب در خواب ببینم تُ را ؟ .
اگه شهید* شدم بالای قبرم عکس آسیدابراهیم و آقای شهیدمون رو بزارید .
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و سی و شش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! |
و سی و هفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seyedebram |
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدایت در ذهنم پژواک میشود: «از صمیم قلب دوستتان دارم ملت ایــــــــــران !» | @seyedebram |
صلوات نثار شهید امیرعبدالهیان .
حقیقت خدمت نمی‌خواید ؟
« ۷ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . از تمام برنامه،ها موافقت ،نامه،ها سفرها و تصمیماتی که اعضای دولت داشتند انتظار خروجی ای داشت که اثرش در زندگی مردم آشکار شود. توی سازمان توسعه و تجارت مشغول بودم. مداوم به حاج آقـــــــــا گزارش میدادم که توی این سفر فلان توافق نامه را امضا کردیم و فلان پروتکل را بعد از سالها به انجام رساندیم .... ایشان بلافاصله می گفت: « طیب الله ! توی زندگی مردم چه اثری داره؟ » می آمدم توضیحی بدهم که برایش رضایت بخش باشد میگفتم صادرات رو توسعه میده تولید رو رونق میده. می‌گفت : « اينا رو رو می دونم خوبم هست؛ اما مردم چطوری طعمش رو میچشن؟ برای این مرحله چه کار کردید؟ » . . [ راوی علی رضا پیمان پاک رئیس کل سابق سازمان توسعه تجارت ایران منبع ویژه برنامه ثریا شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ] ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ | @seyedebram |
نوشِ روحتون 🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران !
🔻 گزافه گویی مجدد ترامپ: ایران که یک تمدن کامل بود امشب خواهد مرد؛ من نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد اما به احتمال زیاد خواهد افتاد | @seyedebram |