« ۷ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
عضو شانگهای شدیم !
جایی که سالها پشت درش مانده بودیم.
به عضویت بریکس درآمدیم؛
جمعی که کسی تصورش را هم نمی کرد!
تمامش با تلاشها و پیگیریهای خودش بود!
نمایندگان دو کشوری که در عضویت ما توی بریکس خیلی مؤثر بودند ،
وقتی وارد گفت و گوهای حضوری و دو جانبه شدیم اولین جمله ای که رو به حاج آقا گفتند این بود:
«آقای رئیسی اگر تماس های تلفنی شما با ما نبود اگر با اون جملات و ادبیات باصلابت و عزت با ما صحبت نمی کردید رای ما قطعا مثبت
نمیشد برای حضور ایران ! »
.
.
[ راوی محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور
منبع گفت وگوی خبری شبکه خبر چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ]
**** پاروقی ****
سازمان همکاری شانگهای سازمانی میان دولتی است که :
برای همکاری های چند جانبه امنیتی اقتصادی و فرهنگی با هدف برقرار کردن موازنه قدرت در برابر نفوذ آمریکا و ناتو تشکیل شده است.
عضویت ایران در این پیمان سبب می شود روابط دوجانبه کشور با تک تک اعضا بهبود یابد و ایران از ظرفیت های اقتصادی جدید بهره مند شود و در مسیر خنثی سازی شرایط تحریمی قرار گیرد.
نام گروهی از کشورها به رهبری قدرتهای نوظهور اقتصادی همچون برزیل روسیه، هند و چین
است که عضویت ایران در آن پتانسیل خوبی برای مراوده با کشورهای عضو از لحاظ صادرات
دلارزدایی و رفع تحریمها ایجاد میکند.
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و سی و نه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! |
و چهــــــــــل روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
| @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهل شب گذشت و ندیدیم رویت...
| @seyedebram |