آسِیدْاِبرآهیم؛
یِ عکس نمیتونه گریه داشته با.... | @seyedebram |
همینقدر تنهاشدیم .
691.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- هرچه بگذرد این نیز نمی گذرد .. !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یِ عکس نمیتونه گریه داشته با.... | @seyedebram |
یِ عکس نمیتونه گریه داشته با....
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و چهــــــــــل و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن
و چهــــــــــل و دو روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |