eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
؛ جبران نمیشوی! حتی به گریه‌های عمیق ! . | @seyedebram |
اونی که گفت برات مثل بقیه نیستم ، بدتر از بقیه شد که
و اونی که گفت همه ولم کردند ؛ نگاه نکرد ،خودش ول شدنی بوده ..
« گفت همه بهت بد کردن من نمیکنم ، اما ته بدی رو در حق طرف تموم کرد »
https://eitaa.com/dakedel شاید باورتون نشه ، اما درعرض 10 روز هزارررررررررررررر پیام اومده ناشناس 🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
و عشــــــــقِ تُ به من این را آموخت . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗♥️ #وصال_شنبه -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، د
🔗♥️ -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، مذاکره*** هم شروع شد .. همون چیزی که شمارو از ما گرفت .. 💔 ! | @seyedebram |
« سلامتی هیئت مذاکره صلوات »
اینورم | @aghavazir
- آقای قالیباف چی کشیدی که اینقدر پیر شدی ، فدات بشیم :) ❤️‍🩹 | @seyedebram |