eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- خامنــــــــــه ای تویی ؟ تو مثلِ ماهی هستی که از دستمون لیز میخوری ! | @seyedebram |
« ۱۷ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . تصمیم گرفته بودند مراسم سالگرد یکی از بزرگانی که داخل حرم دفن بود را ، همان جا کنار مزارش برگزار کنند. آقای رئیسی ارادت ویژه ای به ایشان داشت اما حرفش چیز دیگری بود .. ! : « مراسم رو تو یه محدوده کوچیک برگزار کنید , در حد بیست دقیقه ، سعی کنید بیشتر از این نشه هیچ چیزی نباید مانع زیارت زائر بشه ! فراموش نکنید ما حق نداریم ما نمیتونیم اجازه بدیم که محدودیتی برای زائرا ایجاد بشه ! » می دانستم تا این بیست دقیقه تمام شود دلش هزار راه می رود نکند .. زائری اذیت شود نکند زائری بیاید و میان شلوغی... نکند.... . . [ راوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی منبع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
نوشِ روحتون 🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- همه منو تنها گذاشتند .. تُ منو تنها نزار ! | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ای من به فدای نگاهِ تُ ، ای دلبرِدلدارِخراسانی من . | @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا ما مانده ایم ! و دلتنگی خنده های او ... | @seyedebram |
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو .. | @seyedebram |