آسِیدْاِبرآهیم؛
یاامام رضا میگید واسه حسنام ؟
صبح شد و از تُ نیامد خبری ..
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- خامنــــــــــه ای تویی ؟
تو مثلِ ماهی هستی که از دستمون لیز میخوری !
| @seyedebram |
« ۱۷ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
تصمیم گرفته بودند
مراسم سالگرد یکی از بزرگانی که داخل حرم
دفن بود را ،
همان جا کنار مزارش برگزار کنند.
آقای رئیسی ارادت ویژه ای به
ایشان داشت اما حرفش چیز دیگری بود .. ! :
« مراسم رو تو یه محدوده کوچیک برگزار کنید ,
در حد بیست دقیقه ،
سعی کنید بیشتر از این نشه هیچ چیزی نباید مانع زیارت زائر بشه !
فراموش نکنید ما حق نداریم
ما نمیتونیم اجازه بدیم که
محدودیتی برای زائرا ایجاد بشه ! »
می دانستم تا این بیست دقیقه تمام شود دلش هزار راه می رود نکند ..
زائری اذیت شود
نکند زائری بیاید و میان شلوغی...
نکند....
.
.
[ راوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی
منبع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
« ۱۷ #حقیقتخدمت♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
او فقط و فقط به فکر زائران بود :) .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- همه منو تنها گذاشتند ..
تُ منو تنها نزار !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ای من به فدای نگاهِ تُ ،
ای دلبرِدلدارِخراسانی من .
| @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا ما مانده ایم !
و دلتنگی خنده های او ...
| @seyedebram |
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- جهان بس فتنه خواهد دید
از آن چشم و از آن ابرو ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو .. | @seyedebram |
آقای دکتر بدجوری تو قلبم جا پیدا کردی ! .