آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- همه منو تنها گذاشتند ..
تُ منو تنها نزار !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ای من به فدای نگاهِ تُ ،
ای دلبرِدلدارِخراسانی من .
| @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا ما مانده ایم !
و دلتنگی خنده های او ...
| @seyedebram |
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- جهان بس فتنه خواهد دید
از آن چشم و از آن ابرو ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو .. | @seyedebram |
آقای دکتر بدجوری تو قلبم جا پیدا کردی ! .
« ۱۸ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
- « خدمت به امام رضــــــارا »
منحصر به کفشداری یا دربانی نمی دانست !
می گفت:
« ما مردم ایــــران همه،
خادم امام رضاییم !
هر کسی توی شهر خودش هم میتونه خادم امام بشه ! »
﴿ طرح خادمیاران رضوی را برای همین راه انداخت ! ﴾
معلم ها آمدند و گفتند :
حاضریم به دانش آموزانی که آستان معرفی کند
رایگان آموزش بدهیم !
پزشک ها آمدند
گفتند :
ما میتوانیم هفته ای چند ساعت در شهر
خودمان محرومین را رایگان طبابت کنیم !
یک حرکتی در کل کشور شکل گرفت و خیلیها به خاطر امام رضـــــــا آمدند پای کار.
.
.
[ راوی حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر نماینده مجلس شورای اسلامی
منبع: گفت وگوی خبری شبکه خبر سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |