eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی خیلیا با این طرح خادم شدن .. :)
برای عوض شدن حال و هوای ناشناس بیاید نظرتونو بگید 🥲 .. | @dakedel
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
- من هیچوقت هیچوقت از درد خودم پیش بقیه نمیگم ! حتی تو چنل .. هیچوقت به خودم اجازه ندادم ! چرا ؟ چون اینجا چنل شهید ! مال من نیست! اما از درد امروز و الخصوص امشب که تیر خلاص بود ، همینو بگم که : « همه کوهُ میبینن اما نمی‌دونن از تو شکسته ! » و همه رودهایی که روزی ، کوه براشون دلداری میکرد ، همشون زودی میرن تا به دریای خودشون برسن ! .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
•اى دوست چه می‌بینی در چهره‌ غمگينم؟ در ظاهر اگر پيرم، خود پير‌تر از اينم ... | @seyedebram |
کشته ای در پای خود دیدی گمان کردی منم سایه ای بر خاک مهمان شد گمان کردم تویی ! | @seyedebram |
من غم دارم ؟ نه بابا
آسِیدْاِبرآهیم؛
من غم دارم ؟ نه بابا
فقط زخم هایم از دیگران دائم تمدید میشود ، من هم اکنون در حال زخم خوردنم .. | @seyedebram |
شاید مرگ .