- من هیچوقت هیچوقت از درد خودم پیش بقیه نمیگم !
حتی تو چنل .. هیچوقت به خودم اجازه ندادم !
چرا ؟ چون اینجا چنل شهید ! مال من نیست!
اما از درد امروز و الخصوص امشب که تیر خلاص بود ،
همینو بگم که :
« همه کوهُ میبینن اما نمیدونن از تو شکسته ! »
و همه رودهایی که روزی ، کوه براشون دلداری میکرد ، همشون زودی میرن تا به دریای خودشون برسن ! .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
•اى دوست چه میبینی در چهره غمگينم؟
در ظاهر اگر پيرم، خود پيرتر از اينم ...
| @seyedebram |
کشته ای در پای خود دیدی گمان کردی منم
سایه ای بر خاک مهمان شد گمان کردم تویی !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
من غم دارم ؟ نه بابا
فقط
زخم هایم از دیگران دائم تمدید میشود ،
من هم اکنون در حال زخم خوردنم ..
| @seyedebram |