آسِیدْاِبرآهیم؛
_
-:شروع این کتاب یعنی از ذوق ذره ذره شدن روحِ من !
| @seyedebram |
ولی من اول سعی کردم ،
تمام کتاب های فلسفی تُ بخونم ؛
بعد برم سراغ احساسی ها :) .
من دیگه دوقسمت نمیدم 🥲😅
شما لفت میدید هی ،
تازه نظر هم نمیدید پس حتما نمیخونید ... (:
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
؛
تولدت مبارک جانــــــــــانِ من :)
شبی چون امشب ، تو چشم گشودی !
و این عالم را منور به نور خود کردی .
| @seyedebram |