« ۲۴ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
دعوتمان کرد جلسه ،
توی یک ساختمان خیلی محقر ..
قبل از انتخابات بود
و ایشان ثبت نام کرده بود برای نامزدی !
ابتدای حرفهایش زمانی که
گرمای عجیبی توی کلام و نگاهش موج میزد
رو به ما گفت:
«من دارم از بهشتِ
على بن موسى الرضا ( آستان قدس )
میام بیرون ! ..
قطعا نمیخوام که از بهشت بیرون بیام و
وارد جهنم بشم !
اگر وظیفه و تکلیفی احساس نمی کردم
هیچ وقت این کار رو نمی کردم ! »
او واردِ
جهنم تهمتها و قضاوتها و بی مهری ها شد؛
اما هیچ وقت از بهشت خارج نشد !
زمانهای مشهد بودنش برنامه ی ثابتی داشت
یک ساعت قبل از اذان صبح
کنج مسجد بالاسر می ایستاد
به نماز شب !
گاهی ده ها نفر نماز خواندنش را تماشا میکردند ..
اما او انگار که هیچ کس توی
حرم نیست ..
به پهنای صورت اشک میریخت و مناجات می کرد.
.
.
[ راوی وحید یامین پور دبیر عالی شورای نوجوانان و جوانان
منبع ویژه برنامه ایام شبکه دو دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |