آسِیدْاِبرآهیم؛
و پنــــــــــجاه و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و پنــــــــــجاه و دو روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
سلام بر اردیبهشت !
سلام بر ماهِ گنَهکار ..
سلام بر آن ماهی که
روح را داغدار و این جان را ستاند .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_ ۳۰ روز تا وصــــــــال . | @seyedebram |
؛
بیست و نه ۲۹ روز تا وصـــــــــــــــال .
؛
| @seyedebram |
#پروفایل
اردیبهــــــــشت عجب ماهیست!
آغاز و پایانش با ابراهیم است ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقاابـــــــــــراهیم !
تولدت تو آسمونا مبارک :)
اون بالا خوش میگذره ؟
سلامِ مارو به آقـــــاسیدابراهیم* برسون .
| @seyedebram |