eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
سلام بر اردیبهشت ! سلام بر ماهِ گنَهکار .. سلام بر آن ماهی که روح را داغدار و این جان را ستاند . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_ ۳۰ روز تا وصــــــــال . | @seyedebram |
؛ بیست و نه ۲۹ روز تا وصـــــــــــــــال . ؛ | @seyedebram |
اردیبهــــــــشت عجب ماهیست! آغاز و پایانش با ابراهیم است .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقاابـــــــــــراهیم ! تولدت تو آسمونا مبارک :) اون بالا خوش میگذره ؟ سلام‌ِ مارو به آقـــــاسیدابراهیم* برسون . | @seyedebram |
اردیبهشت آمد و این وقفهِ تُ ، رنگِ تُ می‌گیرد . | @seyedebram |
هدایت شده از دلــ🇮🇷ـی☫
آقــای قیــاسی! چـرا لــال بــودی؟؟
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین توصیه رهبرشهیدمون .. به درد الانمون میخوره ! | @seyedebram |
« ۲۵ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . - نتایج انتخابات سال ۹۶ مشخص شده بود .. بچه های ستاد آقـــــــای رئیسی آمده بودند دیدنش ، ناراحتی و غم از سر و رویشان می بارید .. یکی از محافظها صدایم کرد: «جناب سقاب بفرمایید. » رفتم توی اتاقی که نشانم داد ؛ حاج آقـــــــــا منتظر بود گفت: «شما باید بیاید آستان قدس برای کمک ! » گفتم : - اگه اجازه بدید من نیام بیرون راحت ترم ‌.. گفت : « اینکه بیرون راحتی همه ی دلیلت نیست. اون مسئله ی اصلیت رو بگو ! » گفتم : بهتره از مریداتون انتخاب کنید .. راستش من مرید شما نیستم ... من توی انتخابات برای تبلیغ شما کاری نکردم ، حتی به همسرمم توصیه نکردم ! .. خودم رفتم پای صندوق و چون گزینه ی بهتری نبود به شما رای دادم ! .. تا این را گفتم بلند شد ، آمد سمت من ، پیشانیم را بوسید ! گفت : « اگر من شصت درصد احتمال میدادم که باید باشی .. الان شد صددرصد دیگه حتما باید باشی » . . [ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع نسیمی شو، شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |