آسِیدْاِبرآهیم؛
_
سلام بر اردیبهشت !
سلام بر ماهِ گنَهکار ..
سلام بر آن ماهی که
روح را داغدار و این جان را ستاند .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_ ۳۰ روز تا وصــــــــال . | @seyedebram |
؛
بیست و نه ۲۹ روز تا وصـــــــــــــــال .
؛
| @seyedebram |
#پروفایل
اردیبهــــــــشت عجب ماهیست!
آغاز و پایانش با ابراهیم است ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقاابـــــــــــراهیم !
تولدت تو آسمونا مبارک :)
اون بالا خوش میگذره ؟
سلامِ مارو به آقـــــاسیدابراهیم* برسون .
| @seyedebram |
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین توصیه رهبرشهیدمون ..
به درد الانمون میخوره !
| @seyedebram |
« ۲۵ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
- نتایج انتخابات سال ۹۶ مشخص شده بود ..
بچه های ستاد آقـــــــای رئیسی آمده بودند دیدنش ،
ناراحتی و غم از سر و رویشان می بارید ..
یکی از محافظها صدایم کرد:
«جناب سقاب بفرمایید. »
رفتم توی اتاقی که نشانم داد ؛
حاج آقـــــــــا منتظر بود
گفت:
«شما باید بیاید آستان قدس برای کمک ! »
گفتم :
- اگه اجازه بدید من نیام بیرون راحت ترم ..
گفت :
« اینکه بیرون راحتی همه ی دلیلت نیست.
اون مسئله ی اصلیت رو بگو ! »
گفتم :
بهتره از مریداتون انتخاب کنید ..
راستش من مرید شما نیستم ...
من توی انتخابات برای تبلیغ شما کاری نکردم ،
حتی به همسرمم توصیه نکردم ! ..
خودم رفتم پای صندوق
و چون گزینه ی بهتری نبود
به شما رای دادم ! ..
تا این را گفتم
بلند شد ،
آمد سمت من ،
پیشانیم را بوسید !
گفت :
« اگر من شصت درصد احتمال میدادم که باید باشی ..
الان شد صددرصد دیگه حتما باید باشی »
.
.
[ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت
منبع نسیمی شو، شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |