eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دلــ🇮🇷ـی☫
آقــای قیــاسی! چـرا لــال بــودی؟؟
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین توصیه رهبرشهیدمون .. به درد الانمون میخوره ! | @seyedebram |
« ۲۵ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . - نتایج انتخابات سال ۹۶ مشخص شده بود .. بچه های ستاد آقـــــــای رئیسی آمده بودند دیدنش ، ناراحتی و غم از سر و رویشان می بارید .. یکی از محافظها صدایم کرد: «جناب سقاب بفرمایید. » رفتم توی اتاقی که نشانم داد ؛ حاج آقـــــــــا منتظر بود گفت: «شما باید بیاید آستان قدس برای کمک ! » گفتم : - اگه اجازه بدید من نیام بیرون راحت ترم ‌.. گفت : « اینکه بیرون راحتی همه ی دلیلت نیست. اون مسئله ی اصلیت رو بگو ! » گفتم : بهتره از مریداتون انتخاب کنید .. راستش من مرید شما نیستم ... من توی انتخابات برای تبلیغ شما کاری نکردم ، حتی به همسرمم توصیه نکردم ! .. خودم رفتم پای صندوق و چون گزینه ی بهتری نبود به شما رای دادم ! .. تا این را گفتم بلند شد ، آمد سمت من ، پیشانیم را بوسید ! گفت : « اگر من شصت درصد احتمال میدادم که باید باشی .. الان شد صددرصد دیگه حتما باید باشی » . . [ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع نسیمی شو، شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
ازاین طولانی ها :))
نوش روحتون 🎀
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- امتی که چنین زنان با معرفتی دارد شکست ندارد ! ❤️‍🩹 . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
وسلام برمـاهی که ، آغـــــــاز و پایانش با ابــــــــــــــــــــــــــــراهــــیم است .. . | @seyedebram |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الحمدالله که آقای قالیباف رو داریم :) | @seyedebram |
« ۲۶ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . با هم ندار بودیم. هرازگاهی که همدیگر را می دیدیم ، می نشستیم کنار هم ،سر حرفمان باز میشد .. میان صحبت هایی که از هر دری می کردیم ، یک دفعه دیدم رفت توی خودش ! پرسیدم : « چی شده آقـــــــای رئیسی؟!» گفت : « رفته بودم نجف حرم امير المؤمنین ، با دل شکسته رو کردم به ضریح و گفتم: آقا من هرچی میام اینجا هرچی صداتون می زنم، شما که جواب منو نمی دید، شما که بهم رو نمیکنید ! منم دیگه چیزی ازتون نمی خوام ؛ میرم به گوشه ی این حرمتون زیارت میکنم نمازم رو می خونم و بعد شم زحمت رو کم میکنم ‌... رفتم کنج حرم ایستادم به نماز ، یک دفعه دیدم یکی میزنه به پشتم و میگه کار برای خدا کنید ، ما هم هواتون رو داریم ؛ نمازم رو زود تموم کردم سر برگردوندم که ببینم کیه دیدم هیچ کسی دور و برم نیست ! ..» با بغض میگفت با حرفی که از ته قلبش می زد .. ادامه داد : « آقای مروی ! امیرالمؤمنين جواب من دل شکسته رو داد .. . » . . [ راوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی منبع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
امیرالمومنین جوابِ دلِ شکسته آسیدابراهیم رو داد :)