2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین توصیه رهبرشهیدمون ..
به درد الانمون میخوره !
| @seyedebram |
« ۲۵ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
- نتایج انتخابات سال ۹۶ مشخص شده بود ..
بچه های ستاد آقـــــــای رئیسی آمده بودند دیدنش ،
ناراحتی و غم از سر و رویشان می بارید ..
یکی از محافظها صدایم کرد:
«جناب سقاب بفرمایید. »
رفتم توی اتاقی که نشانم داد ؛
حاج آقـــــــــا منتظر بود
گفت:
«شما باید بیاید آستان قدس برای کمک ! »
گفتم :
- اگه اجازه بدید من نیام بیرون راحت ترم ..
گفت :
« اینکه بیرون راحتی همه ی دلیلت نیست.
اون مسئله ی اصلیت رو بگو ! »
گفتم :
بهتره از مریداتون انتخاب کنید ..
راستش من مرید شما نیستم ...
من توی انتخابات برای تبلیغ شما کاری نکردم ،
حتی به همسرمم توصیه نکردم ! ..
خودم رفتم پای صندوق
و چون گزینه ی بهتری نبود
به شما رای دادم ! ..
تا این را گفتم
بلند شد ،
آمد سمت من ،
پیشانیم را بوسید !
گفت :
« اگر من شصت درصد احتمال میدادم که باید باشی ..
الان شد صددرصد دیگه حتما باید باشی »
.
.
[ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت
منبع نسیمی شو، شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- امتی که چنین زنان با معرفتی دارد شکست ندارد ! ❤️🩹 .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
وسلام برمـاهی که ،
آغـــــــاز و پایانش با
ابــــــــــــــــــــــــــــراهــــیم
است .. .
| @seyedebram |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الحمدالله که آقای قالیباف رو داریم :)
| @seyedebram |
« ۲۶ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
با هم ندار بودیم.
هرازگاهی که همدیگر را می دیدیم ،
می نشستیم کنار هم ،سر حرفمان باز میشد ..
میان صحبت هایی که از هر دری می کردیم ،
یک دفعه دیدم رفت توی خودش !
پرسیدم :
« چی شده آقـــــــای رئیسی؟!»
گفت :
« رفته بودم نجف حرم امير المؤمنین ،
با دل شکسته رو کردم به ضریح
و گفتم:
آقا من هرچی میام اینجا هرچی صداتون می زنم، شما که جواب
منو نمی دید، شما که بهم رو نمیکنید !
منم دیگه چیزی ازتون نمی خوام ؛
میرم به گوشه ی این حرمتون زیارت میکنم نمازم رو می خونم و بعد شم
زحمت رو کم میکنم ...
رفتم کنج حرم ایستادم به نماز ،
یک دفعه دیدم یکی میزنه به پشتم
و میگه کار برای خدا کنید ، ما هم هواتون رو داریم ؛
نمازم رو زود تموم کردم سر برگردوندم که ببینم کیه
دیدم هیچ کسی دور و برم نیست ! ..»
با بغض میگفت با حرفی که از ته قلبش می زد ..
ادامه داد :
« آقای مروی ! امیرالمؤمنين جواب من دل شکسته رو داد .. . »
.
.
[ راوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی
منبع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |