eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
وسلام برمـاهی که ، آغـــــــاز و پایانش با ابــــــــــــــــــــــــــــراهــــیم است .. . | @seyedebram |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الحمدالله که آقای قالیباف رو داریم :) | @seyedebram |
« ۲۶ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . با هم ندار بودیم. هرازگاهی که همدیگر را می دیدیم ، می نشستیم کنار هم ،سر حرفمان باز میشد .. میان صحبت هایی که از هر دری می کردیم ، یک دفعه دیدم رفت توی خودش ! پرسیدم : « چی شده آقـــــــای رئیسی؟!» گفت : « رفته بودم نجف حرم امير المؤمنین ، با دل شکسته رو کردم به ضریح و گفتم: آقا من هرچی میام اینجا هرچی صداتون می زنم، شما که جواب منو نمی دید، شما که بهم رو نمیکنید ! منم دیگه چیزی ازتون نمی خوام ؛ میرم به گوشه ی این حرمتون زیارت میکنم نمازم رو می خونم و بعد شم زحمت رو کم میکنم ‌... رفتم کنج حرم ایستادم به نماز ، یک دفعه دیدم یکی میزنه به پشتم و میگه کار برای خدا کنید ، ما هم هواتون رو داریم ؛ نمازم رو زود تموم کردم سر برگردوندم که ببینم کیه دیدم هیچ کسی دور و برم نیست ! ..» با بغض میگفت با حرفی که از ته قلبش می زد .. ادامه داد : « آقای مروی ! امیرالمؤمنين جواب من دل شکسته رو داد .. . » . . [ راوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی منبع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
امیرالمومنین جوابِ دلِ شکسته آسیدابراهیم رو داد :)
نوش روحتون🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- آقـــاابراهـــــــــــــــیم بازهم تـــــــــولدتون مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک دعامون کنی .. باشه ؟ + میگم خیلی بامعرفتی .. من تا الان از شما چیزی نخواستم ، اما ایندفعه هوامو داشته باش خب ؟ فقط به آسیدابراهیــــم ، حرفمو برسون :) . | @seyedebram |
« ۲۷ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . سه سالی که تولیت حرم بود، اگر از او می پرسیدی کدام منطقه ی مشهد منزل دارید می گفت: « باب الجواد سرای ایران ! » مسئولین بارها با اصرار خواستند تا برای ایشان خانه ی مناسبی رهن کنند؛ اما هیچ جوره حریفش نشدند .. { ساکن یکی از سوئیتهای طبقه ششم ساختمانی اداری که متعلق به آستان بود شد ! ﴾ به قدر چهار تا ساک هم از منزل تهران وسایل ضروری آورد ! تا آخر شبها که کارش توی آستان تمام میشود و میرود خانه امکانات مختصری باشد .. . . [ راوی حجت الاسلام والمسلمين عباس فرازی نیا رئیس اداره ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی منبع: اسناد موجود در مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ ] | @seyedebram |
او آمیخته به ساده زیستی بود ..